Badator UPV/EHUko Hezkuntzarako APPen V. Azoka. Beste behin ere, WebLearner Ikerketa-taldeko kideek Bilboko Ingieniaritza Eskolako iraskasleekin bat zuzendu dute STEAM metodologiadun hezkuntza berrikuntza proiektu hau. Proiektuan UPV/EHUko Bilboko Hezkuntza Fakultateako eta Bilboko Ingeniaritza Eskolako ikasleak elkarlanean aritu dira aplikazio mugikorrak (Appak) sortzeko.
Aurreko
edizioetan bezala, helburua hezkuntzarako aplikazioak diseinatzea eta sortzea izan
da. Horretarako, talde heterogeneotan egin dute titulazio, ezagutza eta
esperientzia ezberdinak dituzten ikasleen. Honek guztiak, IKTen erabileran
oinarritutako lankidetza bizia ekarri du jakintza-arlo desberdinetako ikasleen
artean, baita teknologia bera garatzea, hezkuntza erresilientea eta
etorkizuneko erronken aurrean prestatuago dagoen gizartea eraikitzen laguntzeko
asmoz.
edizioetan bezala, helburua hezkuntzarako aplikazioak diseinatzea eta sortzea izan
da. Horretarako, talde heterogeneotan egin dute titulazio, ezagutza eta
esperientzia ezberdinak dituzten ikasleen. Honek guztiak, IKTen erabileran
oinarritutako lankidetza bizia ekarri du jakintza-arlo desberdinetako ikasleen
artean, baita teknologia bera garatzea, hezkuntza erresilientea eta
etorkizuneko erronken aurrean prestatuago dagoen gizartea eraikitzen laguntzeko
asmoz.
2020.
urtean, COVID-19k eragindako pandemia izan da nagusi; horren ondorioz,
ikastetxeak lau hilabetez erabat itxi ziren, eta baliabide digitalak modu
intentsiboan erabili behar izan ziren hezkuntza bermatzeko. Erronka berri
horien aurrean, azokak bere aletxoa ekarri nahi du, konfinamendu-garaian
sortutako hezkuntza-premiei erantzuten dioten APPak hezkuntza-komunitaearen
eskura jarriz.
urtean, COVID-19k eragindako pandemia izan da nagusi; horren ondorioz,
ikastetxeak lau hilabetez erabat itxi ziren, eta baliabide digitalak modu
intentsiboan erabili behar izan ziren hezkuntza bermatzeko. Erronka berri
horien aurrean, azokak bere aletxoa ekarri nahi du, konfinamendu-garaian
sortutako hezkuntza-premiei erantzuten dioten APPak hezkuntza-komunitaearen
eskura jarriz.
Gainera, aurten
azoka berezia da bi arrazoirengatik; lehenengoa da zorioneko gaudela,
hezkuntza-esperientziak Eusko Jaurlaritzaren STEAM Euskadi zigilua lortu duelako eta I. STEAM Euskadi Sariak erakundean bikaintasunaren aipamenarekin
aintzatetsi delako, 133 proiekturen artean finalista izan baita.
azoka berezia da bi arrazoirengatik; lehenengoa da zorioneko gaudela,
hezkuntza-esperientziak Eusko Jaurlaritzaren STEAM Euskadi zigilua lortu duelako eta I. STEAM Euskadi Sariak erakundean bikaintasunaren aipamenarekin
aintzatetsi delako, 133 proiekturen artean finalista izan baita.
Baina
baita lehenengo aldiz, pandemiak bertan behera uztera behartu ez zezan, online
eta irekian garatuko delako azoka, sortutako aplikazioen aurkezpenak bideoen bidez ikusteko eta sortzaileei zuzeneko
galderak egiteko aukera emanez.
baita lehenengo aldiz, pandemiak bertan behera uztera behartu ez zezan, online
eta irekian garatuko delako azoka, sortutako aplikazioen aurkezpenak bideoen bidez ikusteko eta sortzaileei zuzeneko
galderak egiteko aukera emanez.
Azokaren
webgunean (https://feriadelapp.wixsite.com/edicion5?lang=eu ) eskuragarri dago, hiru hizkuntzatan,
sortutako appei buruzko informazioa, tutorialak eta Google Playn deskargatzeko
sarbide zuzena. Appak deskargatzera, probatzera eta zuen iritzia eta botoa
Google App-en ematera animatzen zaituztegu, aurten ere gure “txapelduna”
aukeratu beharko baitugu!
webgunean (https://feriadelapp.wixsite.com/edicion5?lang=eu ) eskuragarri dago, hiru hizkuntzatan,
sortutako appei buruzko informazioa, tutorialak eta Google Playn deskargatzeko
sarbide zuzena. Appak deskargatzera, probatzera eta zuen iritzia eta botoa
Google App-en ematera animatzen zaituztegu, aurten ere gure “txapelduna”
aukeratu beharko baitugu!
WEBGUNEA: https://feriadelapp.wixsite.com/edicion5
EGUNA ETA ORDUA: 2020/12/16, 12:30etan
TRAOLAK: #FAPPE2020 #HAPPA2020